Zapraszamy do udziału i kibicowania w XI. Dożynkowym Turnieju Piłki Nożnej im. Janusza Małeckiego o Puchar Wójta Gminy Rypin.
Regulamin XI. Dożynkowego Turnieju Piłki Nożnej im. Janusza Małeckiego o Puchar Wójta Gminy Rypin
1. Turniej rozegrany zostanie 24 sierpnia 2024r. (sobota) godz. 10.00.
2. Miejsce – Kompleks Sportowy przy Szkole Podstawowej im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Borzyminie.
3. W turnieju uczestniczyć mogą drużyny reprezentujące sołectwa gminy Rypin.
4. Drużyny liczą od 6 do 10 zawodników.
5. Zawodnik musi mieć ukończone 18 lat.
W turnieju mogą brać udział zawodnicy zrzeszeni i amatorzy.
6. Zgłoszenie do turnieju jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
7. Udział w turnieju wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, w tym także wizerunku oraz innych stosownych oświadczeń. Zawodnicy zobowiązani są do złożenia oświadczeń o uczestnictwie na własną odpowiedzialność, w innym przypadku nie zostaną dopuszczeni do udziału w rozgrywkach (składane w dniu turnieju).
8. Organizator nie odpowiada za poniesione przez uczestników rozgrywek uszczerbki na zdrowiu – organizator nie będzie ubezpieczał zawodników.
9. Podczas trwania rozgrywek obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych.
10. Organizator zapewnia obsługę sędziowską turnieju.
11. Przepisy gry:
- drużyny zgłaszają się pól godziny przed rozpoczęciem zawodów,
- piłka: nr 5,
- czas gry: 1 x 10,
- zespół liczy max 10 zawodników,
- na boisku 5+1,
- bramkarz może chwytać piłkę tylko w polu bramkowym,
- rzut od bramki wykonywany jest tylko ręką,
- rzut autowy: zawodnik wprowadza piłkę do gry nogą zza linii bocznej w ciągu 3 sekund,
- gra bez spalonego,
- zmiany hokejowe,
- podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się przynajmniej w odległości 5m od piłki,
- rzut karny wykonywany jest z odległości 9m od bramki,
- turniej rozgrywany będzie w systemie „każdy z każdym”,
- obowiązuje obuwie sportowe (turfy lub halówki),
- zwycięstwo 3 pkt.
- remis 1 pkt.
- porażka 0 pkt.
- w przypadku jednakowej ilości punktów zdobytych przez dwie lub więcej drużyn, o kolejności decyduje: bezpośredni wynik meczu pomiędzy tymi zespołami, lepszy stosunek bramek, konkurs rzutów karnych pomiędzy tymi zespołami,
Obowiązują zasady i przepisy gry w piłkę nożną stosowane przez PZPN oraz zasada „fair play”.
12. Drużyny za I-III miejsce otrzymują puchary i dyplomy, pozostałe - dyplomy pamiątkowe ”za udział”.
Prowadzony będzie ranking na „najlepszego strzelca ‘’, "zawodnika " i „bramkarza”
Nagrody dla najlepszych drużyn zasilą budżety sołeckie:
I. miejsce – 800 zł,
II. miejsce – 600 zł,
III. miejsce – 400 zł.
13. Termin zgłaszania drużyn - do 20 sierpnia 2024r.
14. Drużyny należy zgłaszać do Gminnego Koordynatora Sportu, numer telefonu 694766283.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie i jego interpretacji.